2020年5月7日 星期四

趁SOGO Thankful Week 75折掃Tom Ford!!

又到SOGO Thankful Week 啦,做緊好多超抵優惠!我就準備好去佢哋e-store掃貨喇!
早前已入手Tom Ford Shade and Illuminate Foundation Soft Radiance Cushion Compact 嘅我,可說是回購嘅好時機!
當中Tom Ford星氣墊粉底及補充裝套裝已經列入我的必購清單之中!一套有齊哂氣墊粉底、氣墊粉底補充裝 ﹑妝前乳同唇膏,仲有個靚靚嘅粉底皮套,咁我就可以袋住個氣墊粉底出街靚上加靚!
講真佢個包裝真係好靚好瑰麗,靚得黎仲要好好用!
氣墊粉底盒子內附鏡子方便上妝補妝~
輕輕一印沾取粉底,不多的份量就足夠均勻塗抹全面,快速完成底妝,方便快捷~
將粉底印上面時,隱匿感到微微的薰衣草的香氣,滿討好呢!
塗上後呈半啞光妝感,貼薄得來遮暇度高,妝效持久~
肌膚沒大暇疵的單是用上這氣墊粉底己足夠,不需再用遮暇霜!而本身雀斑較現的我也遮暇了八成,泛紅的暗瘡也好好修飾了~
喜歡它遮暇度足,妝感很自然! 配上簡單眼妝,塗唇膏已經給人奕奕之感~
講開唇膏,Tom Ford嘅唇膏都係我至愛! 它色澤高,輕輕在唇部一抹已上色!
手上的是色號 11 Notorious,色澤顯色自然~
塗上後好long-lasting,真係全日都唔甩,避免笑時唇膏會落在牙齒尷尬情況~
唇膏持久色澤高,包裝又型格瑰麗,令人好想買多幾隻色!
而家這set明星氣墊粉底及補充裝套裝正推廣75折優惠
明星氣墊粉底及補充裝套裝
- 任何氣墊粉底產品
- 任何氣墊粉底補充裝
- 迷你經典幻魅唇膏1g
- 迷你幻魅妝前乳5ml
- 氣墊粉底高訂皮套
優惠價HK$1,180 (價值HK$1,537) ,係時候入手!
除了這set,我見仲有好多款唔同套裝嘅都做緊優惠,就買俾自己同時買埋
比媽媽做母親節禮物先~
而且唔想親身去Sogo嘅話 ,坐喺屋企係e-store都可以買到,真係好方便!

沒有留言:

張貼留言