2016年8月31日 星期三

自製章魚流心芝士小丸子,好玩又好食

平時行街看見製作章魚小丸子的師傅,眼明手快⋯一倒一挑,便整好一粒圓滾滾的丸子,每次看見都好親手一試⋯⋯XD
得知這裡可自製章魚流心芝士小丸子,當然要來亂的⋯⋯XD
章魚流心芝士小丸子,工具、材料來唷~
滿滿的芝士!!足以均勻同炒飯均勻攪拌~
有說明書講解步驟,清晰易明~
有得玩又有得食,很不錯!
外皮烤得帶點焦,內帶著芝味飯團,加上粒粒章魚增加口感,很棒!而且自己整的更好味吧⋯⋯XD
份量多得可製作4-5板小丸子,很飽肚~
韓式炸雞設無骨及正常供選擇,懶得拆骨既我當然點無骨~
甜辣無骨炸雞,賣相吸引,薯條在底~
熱辣辣上桌,炸雞炸得香脆,粉漿不厚粉~
醬汁甜味多過辣味,挺惹味!不過嗜辣既我覺得辣味能重點更好!
薯條沾上甜辣汁,香口~
海鮮蛋漿熔岩炒飯,好多芝士!!
職員即席在面前燒芝士滑蛋,拉出長長的拉絲,真係未食已流口水⋯⋯XD
炒飯帶點泡菜的微辣,加上芝士焦香,惹味~
來一支有汽梳打酒
原味就是乳酸味,味道像益力多加梳打! UM...不是我杯茶...我都係覺得可樂好飲D...XD~

每款食物份量挺多,跟3-4個朋友來最好,可多點幾款食物~

Oppa Coffee Bar Restaurant
地址:尖沙咀金巴利街1F


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk


不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 

沒有留言:

張貼留言