2014年11月3日 星期一

澳門為食快閃團 (。◕‿◕。)

為食既我地出發去澳門大食一番啦!!!
今次可以話係美食快閃團..XD 即日來回一天遊 全程不停食....~
我個肚快要爆開了..XD
一如以往..我們會有影片版同文字版任君選擇~
.影片版 :

文字版:
第一站去到官也街既"公雞葡國餐廳"
入面很多公雞或雞類型裝飾擺設,很有獨特風格~

推介食物:
葡式
馬介休球
但羅宋湯就(= =) 不點也罷
真係茄有茄味.水有水味,可惜成件事分開咗

黎到官也街順道掃街~
必達士木蛋糕
我地點了朱古力味
都幾滑..不過朱古力味太淡~

轉眼間我們就來到議事亭前地為嘅係黎呢一間 Loccitane Café~
地面是售買護膚品‚樓上兩層是 Café~
環境挺美影相一流~
每張枱的枱面都放置著黃色小菊擺設
飲品也有Loccitane字樣..XD
$208 法式下午茶TEA SET~
三層架式下午茶
上層: 馬卡龍、朱古力布朗尼、草莓奶凍、迷你法式焦糖燉蛋
中層: 煙三文魚多士、法式烤蛋批、迷你火腿芝士牛角酥
下層: 迷你蝴蝶酥、迷你朱古力酥、迷你葡萄螺旋酥、迷你紅桑子酥
整體味道就一般‚沒有大驚喜~
$208黎講抵唔抵..就見仁見智~
不過係咁靚既環境下HIGH TEA‚感覺又挺不錯~
女人嘅浪漫就係咁架啦..XD~

一場來到當然順道去大三巴拍照一下~
而且我地既美食目標也在大三巴旁!
是在韓國很hit的雪糕~
$35 一杯 ?! 一條?! 我都不知怎形容..應說是$35 J…哈哈!
因為是以J字型的筒載滿著雪糕 (^ ^)
每邊一隻味 ‚朱古力味同雲呢拿味~
我即刻諗起維記牛奶既歌..XD (如果太多牛奶味, 朱古力味冇企等到朱古力味返晒黎牛奶味又唔爭氣)

脆脆的粟米筒‚我覺得味道有點似桃哈多粟米條~
粟米筒配上雪糕‚味道不錯!

最後一站,晚餐的地方就是"六記粥麵"
重點就梗係蟹粥!!!
除了蟹粥,錦雲吞 、鳳爪和炸鯪魚球也很不錯!

價錢也相對便宜 ‚六人吃了約$530~
不過環境地理方面比較唔算就腳‚由十六浦索菲特大酒店一出向左手面行約15分鐘~
如不計地理位置,以食物為主的話,絕對值得推介~!

吃過晚飯後要回港了~
捧著大肚腩上船去…XD



更多相關旅遊文章 :

日本九州-博多、熊本篇

日本九州-湯布院一泊兩食溫泉之旅


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 

沒有留言:

張貼留言