2017年2月26日 星期日

【購物篇】買到Kate Spade心水銀包,從美國運回來超抵!!

我終於搵到岩心水既銀包啦!!撒花轉圈圈中⋯⋯XD
行左多間店舖,都搵唔岩心水⋯⋯
直到瀏覽網頁看見美國 Kate Spade 官網推出優惠減價之餘更有額外七五折!即刻心心眼出現~
好多款式都特價中!一見到這個就愛上~
長款銀包配上蝴蝶結,完全是我杯茶!
其實我爭扎了好耐要粉紅色還是黑色,經思慮後感覺黑色較襟用,就決定要黑色!
平時在網店都看到有Kate Spade銀包,但還是覺得在官網購買較隱陣,保證正貨
款色、價格都合心意,唯一要考慮的是由美國運送回香港問題~
最後我只係用了$4運費就將它帶回港!!真的有撿到寶之感!
就分享一下點運回港!選用了Buyandship 國際網購轉運服務~
過程挺方便,只需申請成為Buyandship會員後,便會得到海外地址作網上購物用途
於海外網站購物時,在送貨地址(Shipping Address)填上海外倉庫地址,收件人填上註冊的姓名及會員代號便可~
購物時可自行用信用卡Kate Spade 官網消費,可順道儲信用卡積分,又不用支付中間人代購費用,只需付轉運費便可!
美國、英國、日本、韓國轉運劃一自取每磅 $24,價錢合理!
重點係新登記自動獲得 20 分積分獎賞,可扣減運費!!
推薦朋友成為Buyandship會員,雙方更可獲30分積分獎賞,即是可減$30運費!!
而我的包裹在一磅內,扣掉20分積分獎賞,只需支付$4運費,簡直是抵!!
喜歡其更新貨件物流狀況,到達倉庫、運抵香港、領取貨件、安排送貨等,均會以電郵通知,或可在網站系統上查詢
簡單幾步便可將產品轉運到港,超方便!
運送過程也很快捷,由訂購、申報、運送到港約十天~
多個香港自提點或自提箱取,又可選擇派送服務,不過比自取收費貴點點~
到自提點領取都方便,大多數開放到晚上 22:30pm,收工後去領取也可~

一返到屋企,急不及待拆件,貨品包裝得很好~
實物同網上相片100%相同!
不止外觀美,入面間隔也很實用呢~
多個分隔存放信用卡或證件,透明隔位存放相片~
背後有拉鏈格位存放硬幣零錢~
在減價時間買到心頭好,又用了超抵Buyandship 國際網購轉運服務將它帶到身邊,當刻覺得自己挺精明⋯⋯XD


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 









沒有留言:

張貼留言