2015年3月8日 星期日

食在荃灣 ❤『燒澳洲M6和牛牛肩扒』

今日黎到荃灣,主要係因為到圓玄學院攝太歲~
之後逛一下千色店,逛完千色店後己累了就到附近晚餐~
到了位於兆和街Vision 8,店內不算大~
一坐低後,看見牆上的廚師推介『燒澳洲M6和牛牛肩扒』
作為牛魔王既我,當然要一試!
點了三成熟 ,雖說是三成熟但又沒有血淋淋既感覺~
薄身的牛肩扒,質感柔軟不帶根~
有幾款醬汁供選擇,可選黑椒汁、菌汁、芥末汁⋯⋯等~
我選擇芥末汁 ,不過其實唔沾點醬汁都很滋味,牛味十足~
再來一個『香煎帶子配菠菜忌廉汁意大利粉』~
厚厚的帶子 ,表面熟透內裡剛熟,食進口有兩種口感~
此質感同時方便進食,用叉叉著時不鬆散~
忌廉汁濃度剛好,不太咸不太淡~
味道的確不錯,不過份量偏小,對於男士們來說會不飽肚~
加$38可改為套餐,有沙津或是日餐湯、餐包及飲品~
當日是西蘭花忌廉湯,都挺足料~

最後當然要點甜品作結~
同樣是廚師推介!
朱古力控既我當然要Double Chocolate Cake
當中朱古力慕思層挺滑,是甜甜的朱古力味
而對於喜歡朱古力可可高既我,這件感覺過甜~
相反Oreo Cheese Cake令我驚喜!
Oreo 餅碎作底,芝士味濃,令人食到一追再追,大推介!

當食甜品果陣聞到隔離桌既咸豬手很香,相還挺不,下次再來試一下先~

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 


沒有留言:

張貼留言