2016年4月7日 星期四

【日本戰利品】店舖分享+小穿搭❤

係一月既時侯我飛左廣島 + 大阪一轉,收獲都唔錯..XD
常聽說日本在一月會進行大減價,但想不到情況是抵到令人難以相信!
在大阪心齋橋看到Made in Japan的高跟鞋都只是1000Yen一對! 而且款式不錯當時我懷疑自己有冇眼花?!而事實擺在眼前!!!

多間店舖的價格令人失心瘋!可恨的是慾望太多,行李箱空間太少 (T T)
幸好買回來的戰利品都很合意,部份已經著左上身,就分享一下啦 ^ ^
熟識我的人都知我最喜歡著One piece所以見到這件一見傾心!
看似是兩件頭,其實還是One piece…XD帶點森林風~
這一件很百搭!! 這天就簡簡單單襯條頸鏈同背包出街! 當中的貓頭鷹頸鏈除左係裝飾品 亦係鐘錶 既可裝飾又實用~
而下半身的藍色假恤衫可拆出黎換上內搭花裙也可!
張相透露左我又想旅行出走()..XD
Hat : Taobao
Dress : GU -
廣島本通商店街
Necklace : Buy from malaysia
Bag: LOG-ON - H.K
Shoes : Timberland
福岡Marinoa City Outlet
覺得這件白色上衣很熟口面吧!!XD 就是剛說可將藍色假恤衫拆出黎的一件!
拆開了藍色假恤衫成為長襯衫! 下身配了在WEGO入手的波波點半透紗裙~
半透紗的裙子在這乍暖還涼的天氣剛好!令腿子們和鞋子若隱若~
回港後,在香港的WEGO都看見有這條白色波波紗裙出售,不過價錢比較上在日本購買平約HKD$50~
Top : GU -廣島本通商店
Dress : WEGO -
阪心齋橋
Bag : Forever 21- H.K.
Shoes: Pretty Ballerinas- H.K.
貓貓袋..很可愛呢!
我想講呢...呢個貓貓袋由3500Yen減到580 YEN!!! 實在沒有不買的理由..XD
如果覺得貓貓樣太稚氣 ,就轉到另一面吧! 只有貓貓輪廓+耳朵 ^ ^
還可以扮貓頭...Wakaka~~
貓貓袋 : Moca  -阪心齋橋
粉紅波波點家居褲 只是300 YEN 質料還很舒適!
家居服、襪子 : tutu anna -廣島本通商店
平時不愛穿長褲既我 竟然愛上了這條在日本WEGO入手既工人褲穿起來很修身! 再配上長外套修飾一下大脾既肉肉看上去拉長了比例偽長腿是也XD 同埋好鐘意工人褲上身既綁帶設計 (^ ^)
Hat : Taobao
Pants : WEGO-
阪心齋橋
Long Coat : WEGO-阪心齋橋
Bag: LOG-ON - H.K.
Shoes : Zalora - H.K.
話說我每次去日本..總係會至少搬一對鞋返黎..XD 今次都唔例外!
呢對可謂四季合穿! 鞋面上的毛毛可以換做皮~
秋冬天時用上毛毛 , 春夏就換上皮吧..XD
: Point dig-廣島倉敷Outlet
灰色針織裙,特別的是衫袖位是布料,減少臃腫感~
另外吸引之處就是背後的蝴蝶結...蝴蝶控會懂的XD
Hat :  廣島本通商店
Dress : Moca  -阪心齋橋
重有部分未穿搭期望稍後有時間再分享 ^ ^

另外在日本旅行時有拍下短片遊記,有興趣可看看唷 : https://www.youtube.com/user/BoTineVDO
多謝收看 ^ ^

悄悄話 : Tokyo Outlet Week 將會於2016513日~515舉行據說1YEN已有交易!!
我已買了機票,很緊張啊!到時再跟大家分享~~~
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 

沒有留言:

張貼留言