2016年6月16日 星期四

【榴槤控必食】貓山王果肉雪條、榴槤蓉多士❤ 口水直流中

貓山王果肉雪條、榴槤蓉多士、榴槤雪糕、榴槤咖啡⋯⋯我口水直流啦!
我的確係一個榴槤控,本身榴槤已經夠邪惡,再在這炎炎夏天推出透心涼的榴槤東東,叫我如何抵擋!
等我逐一分享下!榴槤控們注意⋯⋯小心被燒到啊XD
在這炎炎夏天,雪條可說是消暑良物!!
熱辣辣時來一支Durian BB貓山王果肉 Gelato Bar
Durian BB貓山王果肉 Gelato Bar ($50/支、$3508支盒裝),計起來盒裝價錢較抵!
打開袋包裝,隨即聞到榴槤的芳香~
先是食到Gelato 雪糕的幼滑,冰凍得來帶滑滑口感~
不止是含普通榴槤味道,當中加入新鮮貓山王果肉!!
看得見很多果肉呢!!啖啖貓山王果肉⋯⋯
咬落去帶一絲絲的貓山王果肉纖維,微微甘甜很滋味~
涼陣陣的快感,Gelato 雪糕的幼滑與一絲絲的貓山王果肉,消暑一流!
真是很邪惡成為了每天的飯後甜品,我快要食完一盒了!
不要讓邪惡停下來~~
Durian BB D24 榴槤蓉 (50/120g一杯),可直接當甜品享用;亦可作為材料,製作各類 D24 榴槤甜品,如 D24 榴槤千層班戟、D24 免焗榴槤芝士蛋糕、D24 榴槤雪糕等等 ...
我說這杯是下午茶之選!可先感受榴槤雪糕的快感,再是榴槤醬多士的滋味!
取出來室溫解凍約15分鐘,榴槤蓉成了雪糕般的狀態~
杯蓋設有小匙,方便取出榴槤蓉~
每一口都是濃濃的榴槤味道,很幸福唷!
張相片好似有味傳出黎既⋯⋯XD
其質感有點像熟透了、軟身的那款榴槤,也正是我杯茶!
榴槤蓉在口中慢慢融化,滑溜溜的口感~
入口有絲絲 D24 榴槤果肉,增加口感之餘停在口中留有餘韻~
當食到差不多到杯底時,發現底部的榴槤蓉溶化得像果醬般~
就是麵包/多士出動的時候!!將榴槤蓉塗在麵包/多士上~
西多士就食得多⋯⋯榴槤醬多士又點睇先⋯⋯XD味道很夾呢!!

我的下午茶之選,除了D24 榴槤蓉,還有Durian BB 4 1 榴槤咖啡($80在飽肚又昏昏欲睡的時間出動!
這不是我杯茶,是我杯咖啡XD
1 大包內含 6 小包獨立包裝 D24 榴槤咖啡~
1小包咖啡粉加入溫水沖泡,傳出喜愛的香氣
入口先來帶點甜的榴槤味道,繼而是甘甘的咖啡味,不帶苦澀味~
香滑的口感⋯⋯很不錯!
即沖即飲,不需再自行加糖加奶,方便又快捷!
貓山王果肉雪條、榴槤蓉多士、榴槤雪糕、榴槤咖啡,榴槤控表示很喜歡XD


以上物可在h邪惡之ttp://www.durianbb.com訂購
銷售店舖地址:http://www.durianbb.com/point.php

試用產品由品牌 提供
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)




聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 


沒有留言:

張貼留言