2016年10月13日 星期四

葵涌廣場食食食, 買買買

聞說葵涌廣場開了多間小食店   作為吃貨又點可以唔黎試下~
其實未開咁多小食店前 我間唔時都會黎買衫..今次就實行食食食...買買買!  去馬!!
先來到全記   門面裝潢帶懷舊風 不少懷舊食物..有麥芽糖餅燒魷魚不過我目標係B仔雞翼尖!
B仔雞翼尖 $12一碗份量都幾多 最岩同朋友SHARE~
雞翼尖夠入味初時食第一隻辣辣地幾好味..越食就越辣..但辣得好過癮!!食完即刻要去買杯野飲…XD
價錢尚算親民$1粒魚旦$1粒燒賣!
全記 : 葵涌廣場2樓潮流廊2007號舖

辣到真係要去買返杯野飲! 來到茶芝味..面對多款飲品選擇困難症出現款款吸引! 有水果茶、芝士宇治抹茶、金鳯茶..!
幾經爭扎..決定點杯茶芝味金鳯茶王 ($28)友人就點了Oreo芝士宇治抹茶 ($30)!
厚厚的奶蓋面層灑上抹茶粉味道跟往時的奶蓋顯然不同帶著濃濃芝士味!
先不用吸管..打開蓋輕輕傾斜飲奶蓋豐綿可在唇上留下泡泡..XD
金鳯茶茶味不太濃帶甘香跟咸咸甜甜的奶蓋在一起..想不到又挺搭配!
茶芝味 : 葵涌廣場1B07號舖
一見到紫薯就衝左過去買! 紫薯窩 ($28) ~
夫面是紫薯忌配一球自選口味雪糕 可同時享受到紫薯忌廉同雪糕岩晒多心既我XD
紫薯忌廉很幼滑紫薯味不太濃..而窩底脆脆的 很不錯!
反而燒棉花糖窩 ($28)有驚喜棉花糖燒得剛好看上去帶點焦咬入半溶化加上朱古力醬同杏仁片半溶化的棉花糖加上脆脆夫好正!
Waffle Corner :葵涌廣場2樓潮流廊2020號舖
沿途見到好多人羅住海膽手卷但見到張POSTER 寫大推介就決定試下 牡丹蝦海膽併黑松露手卷
跟圖片90%相符鋪滿面賣相吸引!
牡丹蝦挺大隻蝦頭好有氣勢..XD 紫菜保持脆度蝦肉配上黑松露的香一整個搭!
卷內是滿滿的飯 食完都幾飽~

大滿足 : 葵涌廣場2樓潮流廊2009號舖
真黑松露章魚燒 ($33/6)
熱辣辣..香噴噴..面層佈滿黑松露醬汁..
入口黑松露味濃丸內饀料由原隻章魚製作入口有口感!
推介!不過真係好多人排隊落單後要等20分鐘回頭羅~


章魚無雙葵涌廣場2樓C07B號舖
芋圓豆花 ($18) 芋圓口感彈牙煙靭但沒半點芋味有點失望~
但豆腐花就很滑溜配微微甜味糖水不錯!
地瓜圓豆花同樣地瓜圓口感不錯但沒味道~
豆花比芋圓地瓜圓出色但我是喜愛食芋圓呢 > <
豆花先生 : 葵涌廣場22012號鋪
朱古力奶味炒雪糕 ($28)即點即炒 !捲得像一朵朵雪糕花般..XD 可自行加上配料~
經炒後夠冰凍不易溶化!質感較扎實  用匙取時都要花點點力..入口先是有點煙靭感 跟住時的雪糕口感很不同在口內融化雪糕幼滑~
Icydog雪糕 : 葵涌廣場1B65A號舖
哈哈..同一時間將所有食物放晒落肚係有d難道 所以行下又食下就最好~
我地當日都係食下又行下..行到咁上下又食過..行下行下就好易滑手.....XD

  今篇太長氣了..XD 就先上載其中一張戰利品圖 下篇分享買物篇吧 ^ ^
P.S. 多間小食店都好吸引,不過大家要有心理準備像行花市般..因為真係好多人呀..身後的人潮!!!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 




沒有留言:

張貼留言