2016年10月10日 星期一

美少女戰士變身器,即時變靚

有一種童年回憶叫做變身,細細個就好想擁有一個美少女戰士變身器,到而家可圓夢之餘..又真係可以變身 ,當中蜜粉可即時均勻膚色..即時變靚XD 名正而符變身器吧…XD
而且一盒內有三種深淺顏色,一盒具底妝、陰影、highlight功能,太棒!
CreerBeaute Premium Bandai 新推出的美少女戰士水晶之星立體三色變身粉盒, 看見外型已經令人心心眼~~
外形保留了原著漫畫主角月野兔所使用的變身器設計表面鑲有五星寶石再配以金色月亮和星星造形閃閃生光,造型的確很吸睛~
粉盒設計非常貼心有別於以往的立體造型改為薄身設計,帶出街更方便呢!
拿上手很有質感
粉盒內附設鏡子, 可隨時上妝補妝~
粉樸上的絲帶也是粉紅色的粉紅控表示十分喜歡~
而且粉樸有絲帶束在指尖在街上妝更方便~
設膠紙防止粉底飛出,膠紙也印上城堡圖案~
粉底面還印著星星露娜的貓貓樣..尖叫MODE!!!
真係靚到令人唔捨得用呢!
看見粉底有種顏,就是可以底妝 陰影 打亮一次完成,隨心打造立體妝容~
種顏當中都帶閃爍粒子,可提亮輪廓,塑造鮮明立體的妝容
珍珠白色,帶珠光感,可重點用於T字、下巴位置,作光影打亮修飾~
可用於面部作打亮之外,用於鎖骨位置也可,可令鎖骨更突出及明顯,顯出鎖骨之美~
親膚色,即時均勻膚色~
棕啡色,修飾面形,加強輪廓~
粉質細緻 ,易於薄透地推~
是自然透亮派用後皮膚帶透的亮澤感 塑造自然妝感
不過同時也因為薄透,在遮暇度方面較為遜色所以如有斑點暗瘡印..想修飾 ,可在上粉底前先局部塗上遮暇膏,這樣便可達到遮暇又不失薄透感~
其粉底的亮澤感即時改善肌膚暗啞之餘有修飾黑眼圈之效~
一盒多功能 上妝變得方便又易於攜帶,可隨時補妝~
從此每日都可用黎變身啦!! XD 

「美少女戰士水晶之星立體三色變身粉盒」將於930號全線港澳SaSa獨家同步上市! 
     限量發售啊!

試用產品由莎莎
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk

 

不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 








2 則留言:

  1. 早安, 我係O係the ztyle 見到您,
    我都係一樣好鍾意Sailor Moon :)
    仲有見到你對下的eye concealer 既sharing, super like it!
    我都開始follow 您 blog, have a nice day!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello^ ^ Nice to meet you here~
      Sailor Moon真係帶俾人好多回憶..而且產品又靚, 真係令人愛不釋手!
      多謝你的支持唷..>3<

      刪除