2017年11月16日 星期四

《龍珠》迷必食!七龍珠火鍋湯底

今次黎気開餐除了本身係嗜牛者之外 ,主要原因係七龍珠火鍋湯因為男友係《龍珠》粉絲!
係佢生日既時候我都特地製作過偽龍珠蛋糕俾佢..XD 心諗點解佢生日果陣未有呢個火鍋..可以諗小一樣~
龍珠火鍋湯底真係有齊七粒龍珠,而每粒龍珠內都有紅蘿蔔星,賣相滿分 絕對係要相機食先!
珠由雞和豬骨清湯製成,開火後...慢慢看見七粒龍溶入成為湯底~
7龍珠慢慢溶既時候,可以許下願…XD
不過計我話等佢溶既時候..最岩出去自助區羅下熟食、沙津更好! 話晒90分鐘放題,當然要爭取每一分每一秒..XD
熱食方面有咖喱牛肉、碗仔翅、炸物,炸春卷入口時還是脆脆的,挺香口~
沙津有栗米、青瓜、番茄仔⋯⋯等,估唔到有我喜歡的番薯仔!一口一粒番薯仔,香甜又軟糯~
自助區除了熟食前菜,還有多款火鍋配料蔬菜~
飲品也是自取形式,有多款選擇~
不喜歡汽水的也有玄米茶、烏龍茶包~
回到位已看見我點的火鍋材料已到! 有幾款不同價錢的食材選擇, 我地點了極上澳洲和牛+海鮮放題,有幾款不同既和牛同海鮮任點,仲有三文魚刺身~
來唷..來唷! 極上澳洲和牛,看起來色澤美,油花分佈均勻! 輕輕一灼肉質滑嫩,入口富油香~
嚴選美國牛肩肉,入口口感帶點爽脆,有嚼勁~
極上美國牛小排 ,牛味濃郁~
每款各有特式,一次能嘗盡幾款牛,真不錯!
將牛肉滾在七龍珠火鍋湯底剛好,清清地吊味又不搶走牛味~
當食左第一輪牛肉,再點第二輪牛肉質素依然保持到,沒有欺場~
三文魚刺身色澤鮮明,脂肪分佈平均,入口有質感!

海鮮方面,個人覺得必點大海蝦帆立貝翠螺~
帆立肉質豐厚 
翡翠螺螺肉肥厚,肉質彈牙有口感!
大海蝦挺大隻,滾熟後也具口感,鮮味爽口!
甜品都有好多款,西式、中式甜品俱全,真係總有一款岩心水!
法式焦糖燉蛋香濃軟滑,不過略嫌表層糖衣不夠香脆~
仲有棉花糖機可以自己整棉花糖! 有得玩又有得食..XD
有雪糕機自行吱雪糕 ,不過我都係對MOVENPICK興趣大點..
只需讚好Facebook / 關注Instagram 並發佈有關気照片就可獲一杯 MOVENPICK~
大戰90分鐘,個人覺得己回本XD⋯⋯個肚大滿足!
要留意既係不是每間気分店都有七龍珠火鍋湯 暫時只有気銅鑼灣分店有~

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

更多的平台:

Blogspot ❤She.com❤ BeautyExchange ❤Facebook ❤ELLE


只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 

沒有留言:

張貼留言