2014年6月16日 星期一

【女遊】旅遊!? 全女班澳門遊..金沙自助餐、大三巴

早兩星期我過了一個愉快既星期日 (^ ^)
認識到新朋友..仲影左好多相呢~
我很喜歡這張相片啊!
 
話說當日出席了〈WeShare.hk x 澳門南華旅行社「知己會」〉舉辦的澳門遊活動~
 
有冇發現相中有一特別之處…?!
就是全女班啊!
「知己會」是澳門南華旅行社免费提供給會員(1875歲的女性)加入的知己網,方便大家尋找合適的旅伴,避免因旅伴限制而付出更多的旅費,同時也可擴大交友圈子~
 
齊人出發!…我地坐船去澳門啦~
 
話咁快差唔多一個鐘船程就抵達澳門碼頭~
 
到埗後就坐上旅遊車到金沙酒店享用自助午餐~
 
來到金沙888餐廳
去睇下有咩食先!!!
 
海鮮凍盤區 ,有 : 蝦 、青口、螺~
 
壽司區有幾款壽司供選 、腐皮..
不過竟沒有最普遍既三文魚!
 
佈置挺靚啊! 很有日本氣息~
 
多款蔬菜 、醬汁打造自己喜歡的沙津~
我自己就喜歡黑醋汁沙津 蔬菜很新鮮~
 
中式粉麵區有多款丸類配料~
選自己喜歡的配料及粉麵可自行控制份量..不錯!
選好後 整碗交給大廚烹調便可~
 
烤火腿扒~
 
除了西式食物 ,不忘具中國特色的點心-叉燒包
以蒸籠盛著..隨時羅都食到熱辣辣既叉燒包 (^ ^)
仲有多款熟食..
 
芝士 、麵包
喜歡芝士的朋友..可芝味無盡..XD
 
甜品區
甜品種類都挺多款~
 
另一吸引處就係雪糕..hagan-daz !!!!
可選以杯裝或筒裝盛雪糕~
又有棉花糖 、彩色朱古力、杏仁片等 ,隨意幫雪糕扮靚靚~
 
我杯雪糕..靚嗎?..XD
我鐘意加入熊仔軟糖 ,當雪糕係口中融化果陣添上彈牙感..挺過癮架!
 
在用餐期間大家互相認識食著談著..滿輕鬆~
三個女人一個虛..更何況這裡不止三個女人..哈哈~
 
大家分享生活事談東談西..廋身..旅遊..無所不談..
食到甜品時 ,更有共鳴..就是再多飽..女人對住甜品是有第二個胃..XD

食飽飽後..大家自由結伴遊覽澳門~
當日天氣好到爆炸..真係天公造美~

大三巴是澳門地標之一 ,當然要來走一趟~
 
在議事亭前地..噴水池附近位置的橫街小巷也是影相熱點~
建築物滿有南歐風情 ,一班女人們不停影相..影相
留下倩影之餘..記起旅行回憶~
 
途經玫瑰堂~
 
沿路行上大三巴,很多間售買杏仁餅 、牛肉乾、蛋卷..等 的手信店~
不小店舖提供試食大家可試一下味道才購買~
來到大三巴牌坊當然要影一下相~
也順道買一下手信~
我都知道香港已經有鉅 ..不過對住美味既蝦乾..還是忍不住手..XD

今次活動是一個很好的機會結識不同年齡層的新朋友 ,擴大生活圈子~
最重要是整個活動滿輕鬆 ,透過吃喝玩樂來認識大家更多~

今次係「知己會」既第一次活動 ,如果大家有興趣參與下一次活動


「此活動由澳門南華旅行社提供」
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 

沒有留言:

張貼留言