2014年6月5日 星期四

讓人像塗了胭脂的面膜 。◕‿◕。♥❤

天氣熱得我汗流浹背..急急腳又躲到冷氣地方~
同時經常處於冷氣地方皮膚又容易變得乾燥~
回到家緊急為皮膚補補水~
 
這支功勞挺大 (^ ^) 我每星期KEEP 住用兩至三次~
Olecule B12 Renewal Mask 細胞修護補濕面膜      
 
紅色啫喱質地~
吱出黎時..就像條狀啫喱糖..XD
哎唷..我這為食鬼! 但真係很像條狀啫喱糖..是嗎 ? 是嗎 ?

第一次使用 ,很輕易就吱出補濕面膜~
而用多幾次後吱出黎果時要花小小力水 ,可能係啫喱質地關係..比較啜身~
 
取約港幣5元硬幣份量足以薄薄一層均勻敷在面上~
補濕面膜彷似帶點草莓的香味~
香味挺討好的
 
紅色的修護補濕面膜 ,塗上面推開後就像為全面塗了胭脂似的..XD
膚色暫時性粉粉紅紅 ,絕不會成為紅面怪..不怕嚇親人呢~

敷上15分鐘~
敷上面涼陣陣..超適合夏天使用~
 
尤其洗白白後即敷上..有消暑之感~
熱烘烘的肌膚遇上涼陣陣的面膜..就像請皮膚吃上冰涼的果凍~
在一冷一熱的效應….唔知毛孔有冇收細呢..XD
我倒沒有深究….只知道好舒服唷(^ ^)
 敷在面上不會水滴滴Olecule補濕面膜乖乖的貼服於面上 ~
話說佢個名叫Olecule B12 Renewal Mask 細胞修護補濕面膜 ,當中B12 係指維他命B12~
而維他命B12可加速細胞內的新陳代謝,強化肌膚防護屏障,延緩肌膚老化 ~
據說除左維他命B12 ,當中仲蘊含     維他命B5及透明質酸快速補充肌膚水份並鎖緊在皮膚內 ~

話咁快就15分鐘啦! 就可以用清水洗走面膜~
雖是啫喱質地 ,不過清洗都容易..
只需用清水及洗面棉輕輕抹走已OK~
 
初次使用發現可即時舒緩皮膚泛紅情況~
補水能力真的很不錯 ,乾乾的皮膚在15分鐘內回復水潤~
性質溫和..在我皮膚乾得快要敏感時使用都沒問題,據說激光療程後的皮膚都適用~
特別推介在洗白白後即敷上..其清涼感真係好爽YY !
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 
YouTube  : www.youtube.com/BoTineVDO



沒有留言:

張貼留言