2014年3月27日 星期四

幻想小劇場❤ 香港迪士尼樂園

又到左癲子最痛苦既糧尾時間 (T T)
行行下見到通緝告示..懸紅!!
究竟見到D..令到我咁驚訝呢~
呢個人好熟面口….E....呢個咪係寶先生~
好....我決定去追捕你~~~~
 
E…有蛛絲馬跡喎
俾我發現到腳印~
 
行左好耐未發現目標人物~
我決定出錦囊問朋友!
七個朋友夠晒多..哈哈~
 
有個願望井喎..等我許返個願先~
我既願望就係 : 要捉拿到寶先生 ,得到獎金!!
 
我追..你躲~

經我一番思考
為食既寶先生一定係有躲於充滿食物香氣既地方!
 
! 彗星餐廳~
 
眾裡尋他千百度~
好似在玩 〝威利在哪裡?〞( <-- 童年回憶)
間條人…咪以為帶住頂帽我就認唔到你~
 
仲捉你唔到!!!
 
你入獄啦哇哈哈!
 
黃金到手癲子發達啦!!!
雙眼發光中~~


我們的無聊小劇場就此謝幕..XD 請笑納
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
其實係我地入香港迪士尼樂園遊玩了一整天~~
 
一到埗 ,先去 〝灰熊山谷〞
坐著極速礦車深入灰熊山探索埋藏於礦山中的黃金寶藏~
真係好enjoy 礦車果下急速向後倒行 ,再急速前進既快感 (^ ^)
 
寶先生既通緝告示同入獄照就係〝灰熊山谷-西部拍拍照位置拍攝~
而癲子黃金到手的相片也是在這裡拍的~

噴泉山谷
我覺得呢個位影相好有feel ~
就在水塔附近位置
 
寶先生好 chock !

迷離莊園
 
在迷離大宅門外拍一張挺有歐陸氣息..XD
 
呢架就係迷離莊園電磁廂車 ,全程只需乖乖坐在車上就可近距離遊覽大宅內的館藏~
一架車可容納四人..上一次我坐後排 ,今次安排坐前排位置~
發現坐前排景觀比較好可更近距離及感受到水花~
當猴子阿拔打開音樂盒..看到名畫 、珍藏瞬間活起來 ,故事及場景超生動~
 
大宅外的奇幻庭園遍佈古代雕塑群..逞現3D立體錯視效果..
展開視覺藝術..令我想起東京的錯覺藝術館~
 
到了下午3:30.. 迪士尼飛天巡遊時間~
三眼仔同我Say Hello ..XD
 
見完三眼仔 ,太掛住佢
急急腳去到 〝明日世界〞巴斯光年星際歷險~
跟巴斯光年並肩作戰,發射激光對付壞蛋~
拿起激光槍..考考眼界~
準備..開戰! ....~~
Yeah..我又勝一仗!
太空王牌是我也~ 我個樣好得戚..XD~
 
玩到累累地..最岩去在幻想世界區的 〝米奇幻想世界〞
坐係度慢慢欣賞由唐老鴨帶領進入的動畫~
帶上3D眼鏡 (這是最潮的太陽眼鏡..XD)
當中香香的蘋果批味..水花..
確是視覺 、聽覺 、嗅覺..觸覺的一大感受~
 
另一我挺喜歡的靜態活動
在幻想世界區的 〝小小世界〞
細聽著兒歌: 世界真係小小小.. 小得真奇妙妙妙,實在真係細世界..
坐著船遊歷各國 ,木偶穿著不同的服飾 ,唱著各國語言愉快的音樂~
令人充滿童真~
 
重有小熊維尼歷險之旅~
坐在蜜糖罐的車子內展開森林之旅~
當中有一段路程遇上跳跳虎..跟他一齊彈跳彈跳感覺很有趣呢~
 
看到這個位置..記得望鏡頭影相啊!
 
看來有新活動!
不過當時未開放~
 
到晚上8:00星夢奇緣」煙花表演是最令人期待的時刻~
在花木蘭 、美女與野獸等動畫在城堡逞現出來 ,播放著經典主題曲..
在城堡上空放出璀燦的煙花..配合燈光效果..太美了!


真是令人樂透的一天抱著滿足既心情回家了~
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
也來支持一下專頁吧 (❛◡❛✿) :  www.facebook.com/MyCupOftine

沒有留言:

張貼留言