2014年5月13日 星期二

食盡「海、陸、空」之 極品配搭此中尋

來到〝極品雞煲火鍋專門店〞
雖說是雞煲火鍋專門店, 不過我最喜歡它的火鍋是極品閩南龍躉鍋 ,而不是雞煲~

我們同行七人點了 〝極品雞煲 (半隻)〞 及 〝極品閩南龍躉鍋() 〞各一 ~
極品閩南龍躉鍋 ($198)
奶白色的魚湯..涮配料前已經引得我們每人喝了一小碗魚湯~
魚湯鮮味濃郁,很鮮甜~
湯中加入少量胡椒 ,鮮甜得來又惹味~
用來涮海鮮真係一流!
龍躉鍋有約十多片龍躉肉,肉質爽滑, 很鮮味~
完全沒有魚腥味,同行不愛吃魚的友人也說讚~
覺得不夠喉還有龍躉其它部位做火鍋配料~
龍躉頭腩龍躉腩龍躉球龍躉腸龍躉皮龍躉唇龍躉扣龍躉翅….~
龍躉魚真可說一身是寶仲有圖片介紹龍躉肉部位,就算唔識...睇圖都一清二楚~
龍躉球,肉質厚實, 涮後入口鮮味彈牙,大推介!
不見天
不見天即係龍躉的下巴肉~
比較薄片 ,而肉質嫩滑~
店內有個黑板寫著是日海鮮推介 ,點配料時不妨看看~
美國桶蠔 ($138) 很肥美啊!
鮮鮑魚仔 ($68)
$686大隻 ,挺抵食!
鮑魚有我手指般大隻!!
再放落龍躉鍋涮 ,配上魚湯更鮮味~
鮮帶子($68/6)
細心的切開了..像帶子剌身般~
涮時熟得更均勻 ,質量不錯~
海中蝦 ($58/8)
扇貝($48)

肥牛都有數款選擇 (美國肥牛 雪花肥牛 、手切肥牛)

食左咁多肉 ,要食返D~
不妨點雜錦菜籃 ($30)
有栗米 、冬菇、生菜
樣樣有D ,唔錯既選擇~
栗米
本身魚湯已很鮮甜,再加上栗米甜上加甜 (^ ^)
、餃..其他一般火鍋配料都俱備選擇多~

不是說雞煲唔好味..只係俾極品閩南龍躉鍋蓋過風頭..XD
雞煲份量可選半隻或一隻~
如果多人的話不妨好似我們咁點極品雞煲 (半隻)〞 及 〝極品閩南龍躉鍋() 〞各一~
極品滑雞煲(半隻) $118
雖說是半隻 ,雞件都幾多~
同行七人每人都食到兩至三件雞件~
一捧上枱.. 香氣撲鼻~
鍋內有不少洋蔥和芫茜
好多洋蔥啊!我很喜歡多洋蔥 ,可爆抄得惹味~
賣相很不錯!
辣度方面我們點了小辣 ,對於喜歡辛辣感既我不算太辣~
愛吃辣者不妨點中辣 、大,共有三種辣度選擇! 而不愛辣者當然是走辣..XD
雞肉挺嫩滑 醬汁味道濃郁雞件夠入味 ,只是喜歡辛辣感的我略嫌不夠辣, 但同行的友人不受辣 ,所以沒法子~
等我下次再嘗嘗中辣 、大雖然我覺得下次再來應也是受不住龍躉鍋的引誘..XD
吃到一半加入清湯又可打邊爐啦~
加湯後打邊爐都不會淡而無味..

我最鐘意用雞煲既湯涮炸魚皮、炸響鈴..脆得黎辣辣地~

除了火鍋 ,還有前菜小食~
陳醋雲耳
雲耳口感爽口 ,酸酸甜甜,作前菜開胃很不錯 ~
手拍青瓜
脆脆青瓜配上蒜蓉 、少量辣椒..酸辣惹味~

整體火鍋海鮮配料新鮮特別推介龍躉球、不見天 、鮮鮑魚仔!
其他配料價錢合理 ,份量足~
新開張期間還不小優惠!

店內有4-5大桌 ,約能容納30~
如果抽煙人士就可坐出店外位置..
我看見幾位男士在外面食著雞煲..嘆著啤酒.. 彷是男人的浪漫呈現在眼前..XD
大伙兒食著..聊著..滿足的一晚~
女人對甜品確係有兩個胃..XD 食飽後又過對面食B仔涼粉~
極品雞煲火鍋專門店
元朗大陂頭徑2-12號華盛樓地下A4-A5
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) :  www.facebook.com/MyCupOftine

沒有留言:

張貼留言