2014年5月8日 星期四

愛我請留言 之 玻璃曲奇大挑戰❤

話說睇到電影劇集《愛我請留言》其中一集既玻璃曲奇..好似好得意咁~
所以我都決定試下冇野搞搵野黎搞…XD

對於平時一向不多入廚既癲子來說,之前試過雞手鴨腳自家製PIZZA
今次整曲奇確實係一個大挑戰…(寶先生更取笑我會失敗而回)
先說明今次不是教學而係自家試製分享哈哈
~!大挑戰開始!
唔想睇文字版既話 ,可睇影片版 :

 
材料方面 :
低筋麵粉 200g 、 糖粉60g 、泡打粉2g、鹽2g、牛油 100gFox’s 糖、雞蛋40g
 
將牛油、糖粉、鹽倒在一起~!(先用室溫溶左牛油先會易撈啲)
用打蛋器打至鬆發~
記住要打到變牛油糊…=_=…(多次失敗後感言….淚奔)
再分幾次加入預先發勻的雞蛋,混入之前已發好既牛油度,然後撈勻
之後再用麵粉篩篩入低筋麵粉及加入泡打粉,用膠刮將其伴勻~
搓成粉團後,放入雪櫃冷藏一小時~

冷藏一小時後 ,用麵粉碌將粉團碌平~
碌呀.. 碌呀碌到3-5mm~
 
之後就可用餅模整自己想要既形狀出黎啦!
買餅模果時建議買一個大SIZE一個細SIZE
印模果時,我覺得自己好似玩緊泥膠..XD
其實中間吸出黎既部份都可焗成曲奇 ,一舉兩得~
 
放入焗爐焗十分鐘~
望住自己D曲奇係焗爐..好緊張..好緊張呀~~
 
十分鐘之後,將壓碎左既Fox’s 糖放在曲奇中間位置~(用保鮮袋包住再用麵粉碌打碎就得啦~~!)
然後再入焗爐以160度焗十五分鐘~
 
玻璃曲奇完成..個樣都靚靚仔仔喎~
..成功!
原來冇野搞搵野黎搞..真係WORK!
 


*食譜由網絡搜尋提供
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) :  www.facebook.com/MyCupOftine

沒有留言:

張貼留言