2014年5月19日 星期一

【戀之秘密】向情人示愛的咖啡


於平凡的生活中送上不經意的驚喜....
能夠收到這杯滿載愛意的咖啡...真是令人心甜~...(~^^~)
而且如果是由愛人親身調沖,更是令人陶醉了~
雖然調沖方法超簡單..但味道、心意足以令人深深感受到戀愛的浪漫感覺~

話說寶先生向來都是一名「奶茶咖啡大魔王」
每天不是「奶茶」就是「咖啡」...
每次出街總要到星巴克買返一杯LATTE才安樂
來到星期日,
難得見佢今天一早8點起身陪爸爸媽媽食早餐咁乖(平時3點不露的他...簡直可算是奇蹟)
加上又答應陪我出去西貢郊遊...
一於等我親手沖返咖啡俾佢...(*≧∇≦*)...以示奬勵啦...

哈哈...但係可惡的寶先生聽到之後...
竟然要笑住咁話:「E...娘娘派軍糧...i am ready ! i am ready!」
先將一包雀巢咖啡極品意大利泡沫咖啡NESCAFE® PREMIUM CAPPUCCINO 倒入杯中
咖啡粉末都幾幼細~
再加入150毫升熱水並持續攪拌至均勻~(剛好是寶先生家的咖啡杯的份量...)

咖啡粉都挺快溶化 ,基本上加入熱水後攪拌幾下已OK~
一邊攪拌,濃濃的咖啡香味到飄滿整個客廳,好香十足呢~
全程唔駛再加糖加奶 ,沖調方便~
 
咖啡面更有一層泡沫
豐盈得像洗白白時的泡沫,我忍唔住用手試沾一下..XD
每盒雀巢咖啡極品意大利泡沫咖啡內含朱古力粉~
可隨自己喜歡在豐盈的泡沫上加上圖案~
先將圖案模放在杯面,再將朱古力粉沿住圖案空洞加入
音符圖案咖啡完成~
(寶先生看完後好不識趣地取笑我弄得像一個「7」...過份...(T_T)...)
泡沫既豐盈度很不錯,好讓朱古力粉浮起保持圖案

正當癲子收捨行裝預備出發之時,寶先生一邊享受緊咖啡之樂一邊睇電視之際
突然間...有個傻佬在坐定定拎住剪刀起勢剪呀..剪呀…XD
以為佢因為等得太耐太無聊...所以搞搞震...
誰不知原來佢見住音符製法後....突然間創意大發...
囂張地話要自創一個令我意想不到的圖案...沖返一杯咖啡俾我飲
的確估佢唔到...又俾佢用紙成功裁剪...仲真係用朱古力粉整左一個圖案...
不過始終係紙..所以唔好直接放杯面..凌空少少張紙加入朱古力粉就好啦!

I LOVE U 泡沫咖啡完成~
有時寶先生就係咁...口中總是說不出哄我的說話,而且經常錯漏百出,
但有時一啲漫不驚意的舉動又會令到你嬲佢唔落
真係未飲已經甜到入心~
剛才被取笑的怒氣已經被呢一下不經意的浪漫沖得無影無踪....
好啦! 等我飲左你個心落肚先..XD
泡沫咖啡口感幼滑,就算飲到杯底都沒有粉未沈底~
甜度與苦澀度得到平衡 ,不給人太苦、太甜之感~
飲用後有點飽肚感..早上、下午茶來一杯很不錯~
而我覺得下午茶時份來一口意大利泡沫咖啡 ,食一口餅乾,既充飢又寫意~
味道,固然不錯 ,再加上心思
確是向心儀對象示愛..間時給愛人加一點甜的一杯~

就像戀人相處一樣,二人生活可能過得很平凡,閒時不經意地加一點心思,
已足夠讓平凡變得不平凡...令愛情歷久常新~!

好大杯Cappuccino..XD
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 
YouTube  : www.youtube.com/BoTineVDO

沒有留言:

張貼留言