2014年5月11日 星期日

令人更愛High Tea的美麗約會❤ High Tea Club與L'Oréal Professionnel Tea Gathering!

High Tea..我最愛! 而今次High Tea更加愛 ~
因係High Tea Club聯同L'Oréal Professionnel舉行的 Tea Gathering
 
是次Tea GatheringSorriso Italian Cuisine舉行~
很美的Tea Set !
當時將近復活節 ,食物都滿有復活節氣氛..
可愛的兔仔.. 開心復活蛋 (^ ^)
 
可愛的小白兔朱古力裝飾
蛋糕當中加入紅蘿蔔 ,朱古力脆脆餅底,滿有口感~
 
不同表情的朱古力蛋蛋 ,配上檸檬撻~
酸酸甜甜,開胃醒神~
 
焦糖泡芙
一咬落去,滑滑的忌廉要吱出來了..好香滑呢~
饀料味道有點像樂家杏仁糖~
連咖啡面都有L'Oréal 字樣
除了美觀又好味 HIGH TEA 環節,仲有另一個主角,就係近期大熱嘅L'Oréal Professionnel HAIRchalk ~
由專業團隊親自介紹及即場示範,用法好似很簡單又顯色呢..好吸引!
大家一路嘆下午茶一路扮靚,Nice Gathering

回到家等我又試下HAIRchalk「極速髮色水彩液」

HAIRchalk「極速髮色水彩液」其實係暫時性的染髮色彩系列~
水彩液顏色可被洗髮露洗走,以洗髮露洗髮平均約2次後便會消失~

當第一眼見到HAIRchalk「極速髮色水彩液」,回想起我中學時候的傻事..XD
中學時代不能染髮又想型下 ,所以就買一次性噴霧式髮彩玩下..
結果頭髮噴到一撻撻 ,而且噴後頭髮觸感很硬..GEL 了強力髮膠似的沒型了之餘得啖笑 (= =)

唔知HAIRchalk「極速髮色水彩液」會唔會令我對一次性染髮有所改觀呢~
用法好像挺簡單~
使用前請先將產品搖勻,搖晃時會聽到鋼珠搖動聲~
當然塗染前先自己設計一下塗染部份 ,而我打算塗染髮尾部份~
HAIRchalk「極速髮色水彩液」其有六隻顏色選擇 , 包括:「甜心粉紅」、「浪漫紫」、「海洋藍」、「庭園綠」、「珊瑚紅」及「古銅啡」~
我挑染的顏色是「甜心粉紅」~
..戴上手套開始啦!
將三至四滴HAIRchalk倒在塗抹棉的表面,盡量避開邊緣位置~
塗抹棉一面棉質..一面膠質,塗抹頭髮時都不會弄污手..設計不錯~
利用塗抹將產品逐少地塗上髮束,輕輕一拉已看見頭髮沾上了水彩液~
重複塗抹,令髮色更均勻及明顯~
之後需於HAIRchalk 完全乾透前用密齒梳梳理髮束,讓水彩液均勻地包裹每一條髮絲~
使用時沒什麼特別的氣味 Nice!

再等髮絲自然風乾就行了 ,而想加快乾透時間用風筒吹一下髮絲~
完成!
雖說是一次性染髮,但不容易脫色 ,重點是不會有沾污衣服的煩惱~

HAIRchalk「極速髮色水彩液」令我對一次性染髮完全改觀..可說是愛上了變髮~
六色選擇 ,真是可隨心情及場合用上不同顏色~
自己動手染漸變髮尾或Highlight都方便 ~
就算想試下染較鮮的髮色,都不影響工作~
始終作為 OL 既我 以斯文形象示人比較好~
假期我可以作反啦…XD

原來除了自已在家中Mix and matchL’Oréal Professionnel指定專業髮廊更提供HAIRchalk 造型服務~

Tea Gathering享著美食,學習扮靚,還有機會識到新朋友,太美好吧!
High Tea Club不時舉行Tea Gathering ,大家有空可參加識朋友或跟姊妹聚下~

High Tea Club專頁 : https://www.facebook.com/highteaclub
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) :  www.facebook.com/MyCupOftine



沒有留言:

張貼留言