2014年7月2日 星期三

【懷舊零食篇】80後,轉字頭...向我們的童年回憶致敬

【肥寶有話兒 EP.1】
大家好,我係寶先生呀,唔好意思,打搞晒哈哈
由於之前一次聚會後有感而發,所以寫左呢一篇BLOG
其實寫好左好耐,但無地方分享於是就借用癲子BLOG黎分享一下~!

話說早前同一班朋友飯聚,想想當年
突然因為一個兒時零食名稱大家傾得異常咁興奮
大家更細數自己當年嘅零食經典雖然大家都係80後,年紀差不多
但因居住環境、生活文化、習性有異,所以大家都各自有自己獨特嘅經典~!
結果一傾就傾到收唔到聲~!(話走話走結果傾多成個鐘都仲未走)
由於悉逢當時就近聖誕節,於是因應這一個經典話題而忽發奇想
決定今年聖誕聚會決定以「童年時經典零食」為交換禮物主題
好讓大家懷緬當年同時為陪伴我走過童年的零食們致敬~
為了令參加的人用心點花心思,所以定了以下規則
如果有人買左相同既就會被罰同埋要買夠50元為止~!

終於都黎到聖誕PARTY當日啦~!
除了有豐富食物外,當然唔少得朋友們大愛的飛鏢活動啦~!

當日最重要環節啦~抽奬環節~!大家都預備充足~!!!
我們各自抽到咩、有無相同都唔緊要
因為更值得一談的就是可以重新遇返好多兒時好經典嘅零食
再次鈎起不少童年回憶
一於去相睇下到底有咩咁經典先~~!
其實我無食過蟹肉酥...哈哈....吱吱冰一到夏天就差唔多一日食一支

(左起:朱古力眼鏡、米通、話梅、啫喱糖)

特別要提一提眼鏡朱古力....細個嗰陣每次買完返到屋企都一定會問媽媽拎兩條橡筋,
將朱古力整成一副眼鏡咁...然後載起佢扮嘢...
以前不用戴眼鏡就貪得意買黎玩...而家要戴真眼鏡時就死都唔想再戴...
唔知大家會唔會咁呢...(其實當日我都整左...不過太驚嚇唔出得街)

好多不同牌子的熱狗糖~!!!!但係其實味道差唔多....

仲有到而家癲子都仲好鐘意食既桃蝦多同童星點心麵....
但其實我鐘意食媽咪麵多過童星點心麵....

滿記檸檬糖同埋鱈魚絲

另一個童年經典必定係戒子糖...仲會一邊戴喺手一邊啜~!


 
而呢一個就係我從來未食過既太空糖....其實見到未見過...(零食既嘢...我真係識條鐵...)
癲子一見到就發聲尖叫...
原來係佢細個良朋益友....(MARK低佢先....)

呢一堆你又識幾多呢...?

 
同場加兩個童年必玩玩具,竹蜻蜓同埋玩具飛機...你地又有無玩過呢...?

我最想收到既....竟然係無人買....因為怕同人撞....所以無人敢買....
咁係咩呢....咪就係呢一個囉...呵呵呵....因為我細個嗰陣好鐘意唱歌架...
我仲笑言收到會高歌一曲過佢聽....哈哈....可惜....

後記:
作為一名80後,年紀剛好由2字頭轉向3字頭
未知大家會否發現踏入成人世界後…營營役役....
縱然跟友人相聚,大家坐埋一齊話題離不開呢啲....
人工如何?工作發展?買樓未?最近買左咩股票?幾時結緍??
但係談過現實生活過後,大家總會記掛著彼此的童年往事、青春回憶、熱血充勁
這話題一開,相信足以讓大家一談再談笑完再笑
說到底現實過後,我們仍然對天真既童年回憶充滿懷念...
當中最寶貴的是人長大後慢慢被遺忘嘅「純真」同「夢想」....

今天回望,相信大家仍然會為自己當年既傻勁純真咁作出會心微笑~!
唔知大家嘅童年又點嘅呢...以上又有無一樣零食出現過而又令你鈎起童年回憶?
如果無你地既經典不妨一齊講黎分享下~!!
期望下次再有機會在此BLOG分享~!希望唔悶親大家!
THX FOR WATCHING~!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 

沒有留言:

張貼留言