2015年9月20日 星期日

無懼季節,飄來榴槤之香❤

不禁想唱起歌...飄來榴槤之香,芬芳到嘴邊...XD
我呢個槤怪真係覺得好香呀!係BB急凍貓山王榴槤果肉及貓山王冰皮月餅 !
來到9月尾,不算是槤當造既月份~
但有了「BB急凍貓山王榴槤果肉」,就在任何月份都可食到滋味榴槤(^^
我要消滅佢啦!!!話明係急凍,所以要先解凍~
解凍方法可分為慢解、快解!
慢解:由冰格取出,放於冷藏格約12小時,慢慢解凍~
快解:置於室溫約30分鐘
心急又想快捷的一定是快解,等待半小時便可食用~
解凍後便可開封食用...一打開真空包裝,傳出陣陣榴槤香,香味撲鼻~
對於我來說是香味的盛宴,而對於不喜榴槤的爸爸隨即呼叫:很臭⋯⋯XD
明明人家己離他很遠開封~

一盒急凍貓山王榴槤果肉(400g),有約十數粒榴槤肉
色的榴果肉,肉身完整,不會過熟又不太生,質感剛好~
味道原汁原味,不像急凍果肉新鮮程度直逼新鮮榴槤
香味及口感共存,齒頰留香

就算在不當造既季節,打開冰櫃都可享用到美味槤~
隨即又想唱起歌...XD
櫃... 槤...
啲攞佢 啲攞佢嚟...解凍 解凍
就到中秋節,貓山王冰皮月餅可享滋味榴槤之餘又應節~
一盒6 個裝,每個80/g,獨立包裝
餅皮白雪雪,外觀不錯!
切開看見滿滿的餡料,挺足料!帶微微榴槤香氣~
凍食時,像榴槤雪糕,口感香滑~
微解凍時,,帶點煙韌感,有點像榴槤糯米糍~
餡料味道香味直逼原粒榴
平時食月餅,我通常食半個夠晒數...但對住榴槤,我自己KO左一個,槤怪是我也!
BB現正限量推出中秋 BB Combo (貓山王冰皮月餅 + 急凍貓山王果肉)
優惠價:$640 ,免費送貨~
而貨利用榴槤 BB 保溫袋及冰袋保存著,所以不怕在短時間內變壞~


限量推出,手快有手慢冇。。。想食就快手啦~


產品由品牌贊助~

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 

沒有留言:

張貼留言