2015年9月1日 星期二

將醬油蟹帶回家❤ 感受韓國的滋味

去到首爾旅行,當然唔小得Shopping、汗蒸幕、食醬油蟹...真係好爽呀!
尤其係醬油蟹,回到香港都不停回想起醬油蟹的滋味,真係好想再飛一轉,可惜困身既工作未能可隨時旅行 (><)
幸好的是在香港都能食到韓國直送油蟹!KC Café醬油蟹帶回家..看見醬油蟹心心眼中!
韓國直送油蟹最佳食用時間為取貨後3,我取貨當晚已經忍不住要消滅它們了XD
KC Café觀塘店回家約半小時,所以職員幫我用冰袋包裝保存盒內溫度, 回到家時油蟹還處於冷凍狀態~
一打開盒子看見滿滿的醬油浸透著,這款$540/2隻,每隻約重1kg~
身完整,有我手掌般大!不過好快要俾我拆散啦哈哈~
先按著蟹的肚折開,將蟹蓋向後翻,扯開連接蟹腳兩邊的腮,剪開蟹身再剪開其餘部份隔即食用!
如果第一次食用蟹都唔怕唔識拆, 因為KC Korea專頁都有附上拆蟹方法圖片, 所以唔怕唔識~
我一翻開蟹蓋,已看見滿滿蟹膏!
我喜歡先享用蟹身,蟹蓋留來備用~
蟹身的蟹膏同樣豐富橙黃色的蟹膏真係令人垂涎三尺~
入口甘香!啖啖滋味~
蟹身都挺好肉,蟹肉剔 ,連蟹腳都是肉不是空殼~
蟹肉得來帶著油香,入口又不算太咸,單食都無問題~
隨後將白飯放在蟹蓋上跟蟹膏混在一起吃 ,真是齒頰留香~
平時不沾飯氣既我都禁不住添了幾次飯到蟹蓋上~
又可按個人喜好用紫菜包住蟹膏拌飯一起,感覺更美味~
食完一隻之後,甘香還在口腔中俳迴令人很想食多隻呢~

安坐在家中慢慢嘆醬油蟹真的很爽! 下次開派對時同一班朋友一齊食也不錯!
最緊要是為食的食相不怕被外人拍到,因為有時食到連手指都想啜埋..XD

KC Café
觀塘成業街6號泓富廣場2706-10KC Mall
電話: 3692 5113 (訂購後3個工作天便可取貨)

https://www.facebook.com/Kckorea

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 

沒有留言:

張貼留言