2015年9月24日 星期四

【新蒲點】一日玩樂盡在元朗YOHO MALL❤

鐘意食...鐘意玩既我,衝左入剛於九月一日開幕的YOHO MALL點~
作為九龍人既我難得入到元朗..當然要食盡佢同玩盡佢!當中的球型鞦韆可說是必玩!
商場內有多間餐廳, 挺多選擇..要選擇食咩都真係會出現選擇困難症~
經我遊玩了大半天的經驗..行程可如下

午餐可來到Le Grand Pokka Café~
看看Soft Opening Menu,有多款選擇,價格也合理~
平時食窩夫多數是甜食,而這裡鹹食有新意
香草烤春雞窩夫 ,外觀挺有霸氣,份量十足!
窩夫在底,盛著烤春雞,烤春雞面上有蛋,配以燒汁~
將煎蛋的蛋汁刺破流出,與燒汁混合後更顯滋味~
烤春雞肉質嫩滑,窩夫保持脆度,口感不會太淋,原來窩夫鹹食也不錯!
安格斯西冷牛扒
牛扒外觀佈著格仔紋 賣相吸引!
配以三款醬汁:蕃茄汁菠菜蒜蓉汁黑椒汁,而我最愛惹味的黑椒汁~
牛扒肉有咬口但韌身 濃郁~
伴碟的蔬菜也配上果味醬汁 酸酸甜甜挺清新~
熱鮮果茶,以玻璃奉上~
看見壺內的草莓香橙青蘋果等鮮果,挺足料~
著淡淡果香,鮮果茶本身味道帶微酸...
貼心的附上一小杯蜜糖,可自行調節酸甜度~
加上蜜糖後 果味更出 ,酸酸甜甜的挺開胃~
餐廳環境舒適,閒嘆著鮮果茶令人得以放鬆~
食飽飽就去盪...找回青春XD
是球型韆啊! 小朋友更可整個人躲進球內飛馳~
我呢個大朋友就覺得很舒服啊!盪盪下想訓著 (^ ^)
我都要飛啦!
如果見到有人坐係椅子不時起身坐低, 唔好感奇怪~
可能係玩緊迷宮搖搖板..XD 同家人友人一齊玩幾FUNNY~

四圍行下又到下午茶時間,可The Sky Bar
 Little Bite on Toast  YOHO MALL點」度身設計的菜式~
有帶子、三文魚、牛肉等配料,多士夠脆身,相信用來佐酒不錯
而餐廳內設美式桌球飛鏢機,輕食之餘又可玩樂~
Tea 完當然就到地標影下相! 於露天廣場有英文字立體裝 將英文字化身成椅子、攀爬裝置或拍照背~
可隨自己創意拍下鬼馬照片~OH! 

晚餐可到IKI Teppanyaki Bento 開餐~
和風醬油蕃茄 外觀像藝術品似的~
蕃茄很新鮮蕃茄挺清爽~
味道很清新酸中帶甜令人越食越開胃~
鐵板燒安格斯牛柳粒 鐵板奉上~
熟度剛好牛柳粒外熟內~
咬進口肉汁豐富帶微微蒜香味~
桌面有醬汁隨意加入 而我覺得不沾醬汁 味道已足夠~
炸蝦天婦羅
熱辣辣炸出來天婦羅不厚粉內裡的蝦都挺大隻炸得香脆~
蘋果梳打好大杯呀
大過我塊面一杯份量相信足夠幾人共享!
當中還有粒粒蘋果肉, 增加咬口感!
整杯夠冰凍有飲啤酒的快感消暑一流!
食飽又再閒逛一下尋找會發亮的滑梯~
發亮的滑梯就像大型花燈很有中秋節既感覺..XD
入夜..要回家了食玩了大半天大滿足 (^ ^)

活動由YOHO MALL邀請~

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 

沒有留言:

張貼留言