2015年5月21日 星期四

暑假計劃到大阪注意❤奈良燈花會篇

到左5..大家應該開始計劃暑假去邊啦~
回想起我上年暑假選擇左去大阪 , 因為想親身感受一下日本夏祭活動~
先是奈良, 一提起奈良就想起可愛既鹿仔~
而今次除了因為鹿仔而來之外, 另一目的就係燈花會!
燈花會通常在每年8月初至中舉行 (官方網站: http://www.toukae.jp/tokae_t/index_area.html)~
所以如果大家暑假計劃會到大阪的, 不妨看看能否夾到日子啊!

遊記同樣有影片版同文字版, 自己選吧..XD : 出發!

文字版 :
我們由難波出發 , 坐近鐵(快速急行)到奈良站下車, 車程太約40分鐘~
燈花會大約晚上7時會正式開始 , 下午時份已見到工作人員正在忙~
是一個個白色的杯, 盛載著水浮著爉燭~
再利用一個個白色的杯併成不同圖案~
哈哈..也可隨自己想像影一些錯覺相片~
入黑了..不同色彩的杯杯很美~
叮噹黎啦!!!!..唔係~應該係’’多啦A’’才對~
雖然我還是喜歡稱它為叮噹..呵呵~
星星圖案
流星可以不停對住它許願嗎?..XD
哈哈..我感覺有點似香港的中秋節~
觀賞完燈花後 , 便去醫肚啦! 掃街去~~~
通往的東大寺的巷開了一檔檔小攤檔~
各攤檔售買不同小食 ,有刨冰 墨魚丸 燒墨魚 青瓜真係好多野食~
之前係電視日劇看得多..今次終於親身感受到啦~
在電視日劇總是看到女主角穿著和服..食著刨冰去夏祭~
其實我當天都想穿和服 不過後一天預約了在京都穿和服 所以都係打消念頭~
就嘗一下刨冰吧有好多款味道選擇, 色彩也滿繽紛XD~
我選了檸檬味 坦白說味道就真係一般, 不過係咁熱天氣下解暑都不錯..
有些店舖更將遊戲融入,  先來一舖包剪揼~
如果勝利了, 可獲多一隻蛋! 有得玩又有得食~
我們就是勝利了...呵呵~

食飽飽又係時間返酒店休息, 為明天京都之旅作準備~

雖然暑假期間的機票 酒店都比平時昂貴, 不過能感受到夏祭的氣氛..又別有一番感受~是值得的 (^ ^)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _
也附上小食記~
其實出發奈良前, 我地先到了蟹道樂享用一個豐富午餐~
我們一行七人, 所以安排了獨立房間給我們~
每個套餐(3000 YEN)有蟹刺身 燒蟹腳 蟹泡飯…..總之就是跟蟹有關吧…XD
而甜品是即製的綠茶雪糕, 綠茶味濃~
在上次來時是食晚餐, 今次來食午餐,價錢便宜了七成~
午餐套餐的確比較抵! 所以想一嘗蟹大餐又不想花大錢的就下午來唷~



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 

沒有留言:

張貼留言