2015年5月16日 星期六

<活動>家常小菜,PARTY小食用Sadia 煮


哇!好多美食呀~~~~
為食既我又出動啦 ^^
不過今日食既時候多了一份家庭感、緊張度,因為我身在<WeShare.hk  x  Sadia 博客烹飪活動>中呢~
這個活動是由幾位博客需利用Sadia食材製作出兩款菜餚作比試~
而我當然不是烹煮其中的一名,我只負責食⋯⋯XD是試味兵團之一~
當天的菜式滿吸引呢!
泰式甜辣雞翼鎚、香茅椰汁雞脾扒、栗子炒雞柳、蜜糖芥末雞鎚、泡菜年糕炒豬梅扒、三杯豬梅肉、菠蘿檸檬汁豬扒~
以上菜式用的都是Sadia 出品~
常逛超級市場(惠康、永旺、大昌、一田)的人士應該會對Sadia不陌生,有提供各款肉、肉、牛肉,有早餐、炸雞塊、薄大利及多款方便食品等

雖然已有優質食材,但要再配上廚師的心思才算完美呢~
各位都很用心烹調,各施其技~
室內充滿著食物的香氣,我在流口水的同時就在旁邊偷師一下吧。。XD


各菜式的賣相同味道都很不錯呢!
泡菜年糕炒豬梅扒夠惹味,三杯豬梅肉夠入味,香茅椰汁雞脾扒用來送飯沾包一流,真是令人有選擇困難症!
經各評審及試味兵團投票後,選出得獎菜式!
評審大廚也即席煮幾道菜式~
不需十多分鐘已完成三碟~
簡單的菠蘿腸仔配上酸酸甜甜的醬汁,很美味,真是開PARTY之選~

偷完師後,滿相信自己能力研究菜式中 (踢飛XD⋯⋯)
然後回到家一看http://sadia.dch.com.hk   ,有如尋到寶般
發現網頁內有很多食譜分享, 腦海即充斥著自己在家中大顯身手的樣子⋯⋯XD

首先打算嘗試香橙骨 小朋友最⋯⋯XD
其實我的心境還是小朋友啊。。。WAKAKA

活動由品牌邀請~

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

只需☝點 click 就可直達平台(o^ ౪ ^o)
聯絡Tine/癲子 ✉:  cocoho_1020@hotmail.com / cocoho1020@yahoo.com.hk
不時推介好玩, 好食, 來專頁跟我互動一下吧 (❛◡❛✿) 


沒有留言:

張貼留言